środa, 23 kwietnia, 2025

Zbiórka na obozy letnie dla dzieci z warszawskiego Powiśla poprzez innowacyjną kampanię z streameram

"Wakacyjny survival" – pod takim hasłem Powiślańska Fundacja Społeczna, wspierana przez Plej oraz inStreamly, ruszyła z innowacyjną kampanią zbiórkową na obozy letnie dla swoich podopiecznych. Do tej akcji zaangażowano 643 streamerów, którzy poprzez swoje kanały na Twitchu chcą pomóc dzieciom z warszawskiego Powiśla doświadczyć beztroskiego czasu wakacyjnego.

Często dzieci z warszawskiego Powiśla muszą radzić sobie z trudnościami takimi jak ubóstwo, strach przed agresją, czy alkoholizmem dorosłych, które nie powinny stanowić części ich codzienności. "Od początku istnienia Powiślańskiej Fundacji Społecznej, czyli ponad 30 lat, co roku organizujemy obozy letnie dla naszych podopiecznych. Dla wielu dzieci to jedyna okazja, żeby wyjechać latem z miasta. Jest to też czas, w którym odrywają się od szarej codzienności, otrzymują wsparcie psychologiczne i wreszcie nie czują się gorsze od rówieśników. Obserwując przez lata, jak te wyjazdy są ważne dla dzieci i jak wiele im dają, jesteśmy zdeterminowani, by kontynuować tę pracę, mimo rosnących w zastraszającym tempie kosztów. Dlatego zdecydowaliśmy się poprosić o pomoc, otwierając zbiórkę" mówi Anna Gierałtowska, prezeska Powiślańskiej Fundacji Społecznej.

Fundacja współpracuje z Plej oraz inStreamly od 2017 roku, realizując różne projekty pomocy społecznej. Dzięki technologii Poll Mechanism, stworzono innowacyjną kampanię, w której streamerzy podczas swoich transmisji na żywo wyświetlają interaktywne komunikaty, zachęcając widzów do wsparcia zbiórki.

Podczas streamu widzowie mogą głosować na postacie reprezentujące podopiecznych fundacji. Po oddaniu głosu, otrzymują specjalną misję, jak na przykład zapewnienie śpiwora 10-letniej Ani na letni obóz. "Animowana kreacja wyświetlana przez streamerów ma kilka różnych scenariuszy. O tym, jak potoczą się losy bohaterów – Ani, Bartusia i Zosi – decyduje widownia streamerów poprzez głosowanie na czacie." wyjaśnia Wiktoria Wójcik, współzałożycielka i CMO inStreamly.


/źródło grafiki: https://www.facebook.com/fundacjapowislanska/?locale=pl_PL/

Włączając się w kampanię, streamerzy nie tylko pomagają zebrać potrzebne fundusze, ale także zwracają uwagę swoich widzów na problemy, z którymi borykają się dzieci. W ten sposób przekaz informacji o akcji dotarł do szerokiego grona odbiorców – kampania do tej pory zanotowała niemal 770 tysięcy wyświetleń.

Wśród twórców, którzy wsparli kampanię są czołowi polscy streamerzy, jak Rybson – szósty największy polski streamer na Twitchu, Arquel, Navcia czy Diables. Kampania trwa do 23 lipca 2023 roku.

Dzieci z warszawskiego Powiśla potrzebują naszej pomocy. Dzięki zaangażowaniu streamerów, Plej oraz inStreamly, a przede wszystkim dzięki hojności osób, które zdecydują się wesprzeć tę akcję, te dzieci będą miały szansę na beztroskie, radosne wakacje, jakie każde dziecko zasługuje.

Link do zbiórkiObozy – Powiślańska Fundacja Społeczna (pfs.pl)


Więcej inforamcji o Powiślańskiej Fundacji Społecznej można uzyskać na stronach:

Powiślańska Fundacja Społeczna – Powiślańska Fundacja Społeczna (pfs.pl)

Facebook/fundacjapowislanska

 

POWIĄZANE

597FaniLubię
243SubskrybującySubskrybuj

NAJNOWSZE